MINICONGRES DE AMBTELIJK SECRETARIS

- gratis inspiratie event voor ambtelijk secretarissen -

Ambtelijk secretaris 4.png

De Ambtelijk Secretaris

Als ambtelijk secretaris vervul je een bijzondere rol in de OR. Je bent onmisbaar voor een goede ondersteuning van de medezeggenschap. Jij zorgt ervoor dat de ondernemingsraad, cliëntenraad of medezeggenschapsraad zijn werk goed kan uitvoeren. In de praktijk blijkt dat het organiseren en plannen van activiteiten uitdagend kunnen zijn. Daarom is het fijn om te leren van (en met) andere ambtelijk secretarissen, daarvoor is dit minicongres opgezet.

Kennis & inspiratie event

Dit minicongres is een gratis kennis & inspiratie event voor ambtelijk secretarissen van ondernemings- en medezeggenschapsraden. Kennis delen met met elkaar én inspiratie opdoen van elkaar kenmerkt deze ochtend. Tijdens deze ochtend behandelen we de volgende thema's 'Jouw rol als ambtelijk secretaris', 'Succesverhalen uit de praktijk' en 'Plannen en organiseren met de OR Jaarplanner'. Boeiend en leerzaam!


Ambtelijk secretaris 1.jpg

Minicongres De Ambtelijk Secretaris

  • Voor: ambtelijk secretarissen
  • Locatie: Montfoort
  • Investering: Aan deelname zijn geen kosten verbonden
  • Registratie: Vooraf aanmelden is verplicht
    • Aankomende data: 26-1-2024 (vol; geen plekken beschikbaar)
    • Aankomende data: 12-3-2024 (volop plekken beschikbaar)
  • Tijdstip: 9.00 - 12.00u

Jouw rol binnen de ondernemingsraad

Als ambtelijk secretaris heb je een unieke rol binnen de OR. Het delen van kennis staat deze ochtend centraal. Daarom sta je samen met de andere deelnemers stil bij de invulling ervan. Hoe doen anderen het? Welke successen kun je delen? En wat kun je van elkaar leren? Wij begeleiden het gesprek met actieve intervisie/coaching op de thema's die op tafel komen.

Ambtelijk secretaris 2.jpg

Ambtelijk secretaris 3.jpg

Succesverhalen uit de praktijk

Als mens hebben we allemaal onze eigen leervoorkeur, een zeer populaire variant is 'leren van elkaars successen'. Tijdens deze ochtend gaan we hier op dynamische wijze mee aan de slag. We delen grote en kleine successen met elkaar en vertellen hoe deze tot stand zijn gekomen. Je ontwikkeld daarmee meer inzicht in de andere deelnemers en leert deze kennis op pragmatische wijze toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. 

Plannen en organiseren met de OR Jaarplanner.

Natuurlijk heb je jouw eigen werkwijze in de taken die jouw rol met zich meebrengen (of ben je deze werkwijze aan het ontwikkelen). Tijdens dit event nemen wij je mee in de wereld van de OR Jaarplanner. Een online tool die speciaal ontwikkeld is om de werkzaamheden van ambtelijk secretarissen en OR-voorzitters te professionaliseren. We nemen je mee door de demo omgeving en leggen je de werking uit. Vanzelfsprekend is er alle ruimte om vragen te stellen.




OR Jaarplanner 1.png

Contact